شاه توت

این وبلاگ به سایت www.maahang.com منتقل شده حتما به ما سر بزنید

مطالب جالب پزشکی
نویسنده : - ساعت ۱٢:٢٢ ‎ق.ظ روز ۱۳۸٩/۸/۱٥


مصرف تن ماهی و ماهی پخته خطر بروز سکته مغزی را در دوران کهنسالی کاهش میدهد.


 

گوپی ( Guppy )



مصرف تن ماهی و ماهی پخته خطر بروز سکته مغزی را در دوران کهنسالی کاهش می-دهد. خوردن ماهی سرخ شده یا ساندویج ماهی خطر این عارضه را افزایش می-دهد. تاثیر ماهی بر روی بیماری-های قلبی - عروقی نیز به نوع پختن این ماده خوراکی و مصرف آن در شیوه-های مختلف پخت بستگی دارد.

===========================

www.cloobmusic.com عکس هایی دیدنی از خوشمزه ترین و جالب ترین بستنی های دنیا (ice ceram )


بستنی یکی از بهترین مواد ماه-های گرم سال است که مصرف آن می-تواند در تامین کلسیم مورد نیاز بدن کودکان مؤثر باشد. این ماده غذایی عناصر و مواد ارزشمندی همچون کلسیم، آهن، فسفر، منیزیم و ویتامین-های A و B و C، پروتئین، کربوهیدرات و .. را در خود جای داده است. به خاطر افزایش میزان میکروارگانیسم شیر در مدت کوتاه، بهتر است بستنی تهیه شده از شیر پاستوریزه مصرف شود و از طرفی دیگر بایستی میزان و نوع مواد نگهدارنده، مواد رنگی، نوع بسته-بندی و استانداردهای یک بستنی مورد توجه قرار گیرد.

www.cloobmusic.com عکس هایی دیدنی از خوشمزه ترین و جالب ترین بستنی های دنیا (ice ceram )

=========================

http://razy.ir/uploads/1231454492_reihan.jpg


گیاه ریحان آرام-بخش بوده و خوردن آن سرفه را تسکین داده و سردرد را بر طرف می-کند. در مسافرت-های طولانی اگر به حرکت تند اتومبیل حساسیت دارید، خوب است چند شاخه ریحان با خود بردارید و آن را بو کنید تا دچار سردرد و اضطراب نشوید. خوردن ریحان همراه با غذا موجب هضم بهتر غذا و از یبوست جلوگیری می-کند. این سبزی از مسمویت غذایی پیشگیری کرده و مانند سایر سبزی-های تازه، سرشار از ویتامین-های مختلف است، که هر قدر تازه-تر باشد از ویتامین بیشتری نیز برخوردارست.

http://www.tici.info/images/Learn%20more/rayhan.jpg

================

http://www.aftab.ir/news/2008/feb/02/images/12c8b8ac3b3aab07100e71ca2f9bb46a.jpg

http://daneshnameh.roshd.ir/mavara/img/daneshnameh_up/5/57/pictures1b.jpghttp://daneshnameh.roshd.ir/mavara/img/daneshnameh_up/5/57/pictures1b.jpghttp://daneshnameh.roshd.ir/mavara/img/daneshnameh_up/5/57/pictures1b.jpghttp://daneshnameh.roshd.ir/mavara/img/daneshnameh_up/5/57/pictures1b.jpg
نوشیدن روزی 2 یا 3 فنجان شیر بدون چربی یا کم چرب، خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را 20 درصد کاهش می-دهد. بالا بودن وزن مهمترین عامل ابتلا به دیابت نوع 2 است و مصرف شیر کم چرب علاوه بر تامین نیازهای تغذیه-ای فرد، اثر چاق کننده چربی موجود در شیرهای کامل و پرچرب را از بین می-برد و وزن شخص را کاهش می-دهد، به همین علت شیر دارای خاصیت محافظتی در برابر بیماری دیابت است.

تصویر اصلی را ببینید

===================

http://paytakhtcandy.com/index_files/Tea.jpg

تحقیقات صورت گرفته بر روی چای مشخص شده است که این نوشیدنی هم خاصیت تحریک کنندگی دارد و هم آرام-بخشی. چای تا دو دقیقه بعد از دم کشیدن، اثر محرک دارد،- اما پس از این مدت به تدریج از خاصیت تحریک-کنندگی آن کاسته شده و به خاصیت آرام-بخشی آن افزوده می شود. در ضمن پس از گذشت 5 دقیقه از دم کشیدن، چای کاملا به یک آرام بخش تبدیل می-شود.

http://www.golvar.com/images/Tea-1.jpg

=============




http://daneshnameh.roshd.ir/mavara/img/daneshnameh_up/5/57/pictures1b.jpg


comment نظرات ()